aipm

МОЗ України удосконалюватиме законодавство щодо рекламування лікарських засобів

Наказом МОЗ України від 24 липня 2015 р. № 467 створено робочу групу з питань удосконалення законодавства щодо рекламування лікарських засобів.

Головою робочої групи призначено Першого заступника Міністра охорони здоров’я Олександру Павленко. Заступниками Голови робочої групи — Віктора Шафранського, заступника Міністра, та Тараса Лясковського, в.о. начальника Управління фармацевтичної діяльності та якості фармацевтичної продукції МОЗ України.

До робочої групи також увійшли народний депутат України Вікторія Пташник, фахівці ДЕЦ, Держлікслужби України, представники громадських організацій та профільних асоціацій (за згодою). Також до діяльності робочої групи залучено за згодою представників Антимонопольного комітету України, Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів та ДП «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент). Планується, що в групу також увійдуть представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

«Необхідно чітко визначити наші пріоритети та цілі, тоді можна буде сказати, які заходи щодо контролю реклами лікарських засобів потребує наша країна. В країнах Європи досить по-різному врегульовано це питання, але потрібно розуміти, що перш за все мають з’явитися чіткі правила інформаційної політики у сфері обігу лікарських засобів», – підкреслила Перший заступник Міністра охорони здоров’я Олександра Павленко.

Як повідомлялося раніше, нормами пп. 4.4 розділу XVI «Реформа системи охорони здоров’я» Коаліційної угоди передбачено заборонити рекламу лікарських засобів. Щодо можливих наслідків запровадження такої норми своє негативне ставлення висловили провідні об’єднання у галузі медіа, фармацевтичні виробники та низка медичних асоціацій.

Опубліковано за матеріалами прес-служби МОЗ України