aipm

ФАРМБЮДЖЕТ 2022

Конференція-практикум «Фармбюджет» – надзвичайна подія в надзвичайних умовах для керівників і менеджерів всіх департаментів фармацевтичних компаній, пов’язаних з процесами підготовки та виконання бюджетів.

«Фармбюджет» – це важливий щорічний захід, в якому беруть участь керівники від виробників, дистриб’юторів та аптечних мереж. Основною користю участі в конференції є отримання актуальної бізнес-інформації для коригування виконання бюджетів поточного року і планування бюджетів наступного року з урахуванням перспективних трендів і досвіду розвитку ринку.

Конференція твердо зарекомендувала себе як провідний профільний захід для фармацевтичного бізнесу, і протягом 15 років щорічно привертає все більше учасників. Починаючи з 2020 року конференція набула міжнародного масштабу, залучаючи експертів фарм ринку з України, Росії, Казахстану, Білорусі та Узбекистану. Це Високорівнева міжнародна конференція, присвячена аналізу економічної ситуації, а також обговоренню прогнозів і трендів розвитку фармацевтичного сектора в регіоні. Традиційно для учасників конференції: кращі експерти в сфері фармацевтичного ринку, реальні практичні кейси, інтерактивна участь і обговорення найважливіших питань, інновації в організації конференції, неповторний стиль спілкування, колективна експертиза online – все, що потрібно, щоб відповідати викликам часу.

ГОЛОВНІ ТЕМИ:

Фінансово-економічний клімат в Україні та світі
Фармринок 2021–2022. Аналітика. Прогнози. Перспективи
Медичні закупівлі на тлі медичної реформи. Чого чекати Фармі від держави
Госпітальний та роздрібний ринок лікарських засобів. Розклад змінюється
Вплив еНealth на лікарське забезпечення пересічного українця
Е-рецепт!
Регулювання фармринку. Нові ініціативи регулятора та моделювання наслідків
Кадровий ресурс на фармринку. Сьогодення та погляд в майбутнє
Часи змінюються та промоція змінюється разом з ними. Велика дискусія
Аналіз каналів просування лікарських засобів — що змінилося і чому?
Як маркетинг Фарми адаптується до нових викликів
Аптечний маркетинг та виробники — досягнення та помилки
Дистанційна торгівля. Нова реальність
Медіаактивність фармбрендів на телебаченні та у діджиталі. Вінтаж чи модерн?

Реєстрація участників за посиланнямhttps://ukrcomexpo.com/pharmabudget-2022/